Re: jaka drukarka do 700 zł - raczej bez zd jęć i głównie druki cz-b?

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Sun 20 Nov 2005 - 21:30:10 MET

w.p. wrote:

> Jaką drukarkę do drukowania dokumentacji polecilibyście? W cenie do
> 700 zł. Cicha. Nie musi być demonem szybkości - grunt zeby była tania
> w eksploatacji (mój Epson C40 UX to szajs!). Nie wiem czy laser to
> dobry wybór - no bo w zasadzie to chyba najlepsza opcja? Choć nie
> wiem czy w tej cenie ma to sens. Użytek tylko domowy - więc nie
> będzie specjalnie obciążona :) Od czasu do czasu parę stron
> dokumentacji. Ale tak żeby się co chwila nie stresować poziomem
> atramentu :|

Kup sobie tanią uzywaną laserówkę HP na Allegro. Oszczędzisz 500 zł i
będziesz więcej niż zadowolony. Kupowanie czegoś droższego jest
kompletnie bez sensu. Epson C40Ux to tania drukarka, zamienniki są za
kilka zł na Allegro, ale rzeczywiście, cicha to ona nie jest:)))

--
# Łukasz Ledóchowski
# gg: 503647 lukled@tlen.pl