jaka drukarka do 700 zł - raczej bez zdjęć i głównie druki cz-b?

Autor: w.p. <ptaku2_wywal_to__at_tlen.pl>
Data: Sun 20 Nov 2005 - 17:50:46 MET

Jaką drukarkę do drukowania dokumentacji polecilibyście? W cenie do
700 zł. Cicha. Nie musi być demonem szybkości - grunt zeby była tania
w eksploatacji (mój Epson C40 UX to szajs!). Nie wiem czy laser to
dobry wybór - no bo w zasadzie to chyba najlepsza opcja? Choć nie wiem
czy w tej cenie ma to sens.
Użytek tylko domowy - więc nie będzie specjalnie obciążona :) Od czasu
do czasu parę stron dokumentacji. Ale tak żeby się co chwila nie
stresować poziomem atramentu :|

w.p.