Re: Wojna desktop vs. laptop

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Sun 20 Nov 2005 - 00:07:41 MET

Użytkownik "och.karol" <och.karol@gazeta.usunto.pl> napisał w wiadomości
news:dlo5st$a3r$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "tk" <tomaszkulej@o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Może będziesz mniej zadowolony jak będziesz chciał go sprzedać. Sprzedać
> używanego, tzw. niemarkowego notebook'a za satysfakcjonujące pieniądze -
> to dopiero sztuka!
> Ja też przez dwa lata byłem zadowolony z mojej Maxdaty. Teraz chcę go
> sprzedać i jestem już mniej zadowolony.
>
> --
Mam nadzieje ze wiesz z czego to wynika?
Markowy sprzet (np dell czy ibm) nie dosc ze jest lepszej jakosci to
dodatkowo jest produkowany w duzej liczbie egzemplarzy wiec latwo o
uzywane czesci zamienne - do takiej maxdaty czy innego gericoma mozna czekac
miesiacami az na allego
pojawi sie klawiatura , bateria plyta glowna czy jakis pierdolek do obudowy
.
A np za nowa klawiature do dwuletniej maxdaty serwis autoryzowany
zawolal 500zl .

pzdr