Zasilanie monitora LCD

Autor: Krzysztofsf <krzysztofsf_at_gazeta.pl>
Data: Sat 19 Nov 2005 - 23:07:47 MET

Przymierzam sie do zakupu UPS i w zwiazku z tym mam zapytanie o mozliwosc
podlaczania monitora LCD (nie mam jeszcze dlatego nie moge sprawdzic).

Chodzi o to, ze UPS ma z tylu wyjscia na wtyczki takiego typu, jak ta,
ktora konczy sie kabel ktorym mozna polaczyc monitor CRT z zasilaczem
komputerowym. Czy LCD rowniez maja mozliwosc podlaczenia takiego kabla
(wyjscie), czy tez maja na sztywno zatopiony kabel zakonczony zwykla
wtyczka (np. jak telewizor)? Przepraszam, ze pytam na grupie o taka
pozornie trywialna rzecz, ale jutro nie bede w zadnym sklepie z LCD, a
musze w trybie pilnym skonczyc zamowienia internetowe.

pzdr
Krzysztof