Re: Swirujace myszki optyczne

Autor: chemik333 <chemik333_at_wp.pl>
Data: Sat 19 Nov 2005 - 11:41:36 MET

Friend wrote:
> Ja tez nie nie wiem co jest grane bo miałem identyczny efekt na
> myszkach logitech(kilku) i microsoft ale odkąd uzywam czarnej
> podkładki z materiału to myszka ANI RAZU NIE "ODSKOCZYŁA" ... a
> przedtem miałem "skakanie" parę razy dziennie...

mi gosc na gieldzie powiedzial ze mysz optyczna musi koniecznie jezdzic po
jednakowym materiale i jednakowym kolorze. Wczesniej tez tak mialem z A4
tech. Od kupienia jednolitej granatowej podkladki zdarza sie to raz na kilka
tygodni jak sie zasyfi podkladka paprochami.

--
chemik333 @ wp.pl
GG 294840