Re: Swirujace myszki optyczne

Autor: misiek <misiek_1928_at_o2.plWYTNIJ.TO>
Data: Sat 19 Nov 2005 - 11:18:37 MET

Dnia 18 Nov 2005 23:39:59 +0100, Raph napisał(a):

> Zaczelo sie od tego, ze uaktualnilem Win 2000 na pewnym komputerze
> (wgralem SP4 i pozniejsze latki) po jakims czasie okazalo sie, ze mysz
> zaczela na nim odmawiac posluszenstwa (A4-Tech optyczny). Na innych
> kompach dzialala na Win2000, ale tam akurat uaktualnien nie bylo. Juz
> nie pierwszy raz sie z ta sytuacja spotkalem - sam tak mialem z A4-
> Tech na swoim kompie z Win XP SP2 - nawet najnowsze sterowniki nie
> pomagaly. Pomyslalem, ze wymienie myszke na innna i po klopocie.
> Kupilem EasyTouch Sailor (optyczna) i sie okazuje, ze nie jest wiele
> [...]

Jest to wina WinXP z SP2 - info na ten temat zamieszczono kiedys nawet na
witrynie micro$oftu. NIe wiem jak sie to ma do Win2000 bo nie uzywam i nie
szukalem info na ten temat.

Poza tym, fakt faktem ze A4 wariuje bardziej niz inne. Mialem A4 i wedrowal
kursor po calym ekranie. Kupilem Creative'a Optical3000 i raz na bardzo
dlugi czas kursor spierdzieli w lewy gorny rog.

pozdrawiam.

--
| ASUS A7N8X-E DELUXE | AMD ATHLON XP 2500+@3200+ BARTON |
| BOX COOLING + 2x80mm|  2x256MB DDR-400 TWINMOS CL 2,5  |