Re: WiFi

Autor: legus <legus_at_polbox.pl>
Data: Sat 19 Nov 2005 - 10:08:00 MET

Użytkownik fist4sz3k napisał:
> Witam
> Noszę się z zamiarem zakupienia karty WIFI do mojego notebooka na złączu
> miniPCI. Producent proponuje mi niżej wymienione karty:
> GIGABYTE MINI PCI WIRELESS 802.11b/g - 73 zł brutto
> INTEL WIRELESS 2915ABG 802.11 a/b/g- CENTRINO - 134 zł brutto.
> I teraz pytanie. Opłaca się dołożyć do droższej Intelowskiej karty czy
> wystarczy Gigabyte? Jakie korzyści płyną z zainwestowania tych
> dodatkowych 60zł? Według sprzedawcy nie ma różnicy. Skoro nie ma różnicy
> to po co przepłacać;) Wolę jednak zaczerpnąć także Waszej opinii.
> [...]
Witam,
Jezeli dobrze rozumiem technologie centrino, karta intela ma mniejsze
zapotrzebowanie na zasilanie ( dluzej wytrzymaja baterie ). Poza tym
standard 802.11a po malu u nas robi sie corac bardziej popularny. Na
zachodzie jest on odpowiednikiem naszego 802.11g. Pomijam sprawy
czestotliwosci.
Pozdrawiam Adam