Re: PIV 2.0 - Celeron 2.4D co szybsze?

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Sat 19 Nov 2005 - 01:39:37 MET

zch28 napisał(a):

> Do jakiej warości mogę go spokojnie podkręcić? Myślałem że teraz intela się już
> nie da.
> Ostatnio robiłem coś takiego na celeronie 300. Dalej chodzi o szynę? Czy mnoznik
> też się da?
>
> zch

Spokojnie wykrecisz do 3,6Ghz tak jak ja (zakladam ze masz DDR PC3200).
200x18=3600 ;) Na boxowym coolerze nie przekracza u mnie 50 stopni nawet
jak gram kilka godzin w Doom 3 czy Quake 4...
Generalnie duzo zalezy tez od MoBo - jakie mozliwosci zmiany FSB oferuje
  (o ile w gore). Jak MoBo i RAM sa wporzo to spokojnie mozesz ponad
taktowanie ramu poleciec np na 420MHz.
Jesli Cie to interesuje to tu jest link do testu z Sandry 2005
Memory&Cache z wykresem zrobionym dla nominalnych ustawien i dla
podkreconego o 50% balerona:
http://img192.imageshack.us/img192/2982/sisoftsandra20056il.jpg

Pzdr OMSON