Re: Jaki zasilacz kupic?

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Fri 18 Nov 2005 - 22:23:50 MET

Daro <odaro@poczta.no.onet.pl> wrote:

> Obecnie ma LC 235 ATX
> tj taki jaki by od nowosci

            To rzeczywiscie zmien, nawet jakby sie nie wieszal. Gorszych chyba
nie ma na rynku. To sa slynne "polnie ognisko w lesie" ;>

> Pyta glowna Kombian-Mercury KOB 694V FSX Celeron 1.0Ghx, Ram 128Mb,
> Dysk 20 GB i Dysk 120GB

            A przymierzasz sie do niedlugo zmiany sprzetu i nowy zasilacz ma
ciagnac kolejny konfig po zmianie, czy ma byc tylko do tego sprzetu?

> Do jutra nie dam rady przejrzec archiwum poradzcie co kupic

            Jesli ma to byc tylko do powyzszego i maksymalnie malym kosztem to np
taki: http://allegro.pl/show_item.php?item=72250453

Za ~30 zl mozna wziac nawet model 250W tego producenta [a wlasciwie
Sirteca] - do powyzszego zestawu spokojnie wystarczy z zapasem.

Jesli planujesz modernizacje komputera na bardziej wymagajacy co do
zasilania to np taki:
http://allegro.pl/show_item.php?item=72833755
lub taki [ale tyle mocy zasadniczo nie jest potrzebne, chyba ze to bedzie
zestaw full wypas + overclocking]:
http://allegro.pl/show_item.php?item=72519487

Zasilacze Enermaxa nie sa specjalnie popularne na grupie, ale ja je bardzo
lubie i mam do nich zaufanie. No i sa wreszcie w normalnej sprzedazy w PL w
http://www.4speed.pl/ - nie trzeba ich juz sciagac z zachodu.
Te modele to co prawda zwykle ATX 1.2, ale porzadnie wykonane i w dobrej
cenie [seria AX z rozdzielona linia 12V jest znacznie drozsza].
Oczywiscie aukcje nie sa moje.

Jesli chces kupic w lokalnym sklepie to w pierwszym przypadku bierz
jakakolwiek 300-350W przyzwoicie wykonana - bez szalenstw, np: Modecoma lub
Fortona za ~100 zl.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl