Jaki zasilacz kupic?

Autor: Daro <odaro_at_poczta.no.onet.pl>
Data: Fri 18 Nov 2005 - 21:16:50 MET

Witam

Nie ma o tym pojecia a do jutra rano musze wiedziec co kupic.

Potrzebuje wymienic zasilacz ale nie wiem jaki kupic

Pisalem kilka dni wczesniej o swoich problemach z kompem post "Potrzebuje
pomocy" padlo na zasilacz. Ale nie wiem jaki zasilacz najlepiej kupic

Obecnie ma LC 235 ATX
           220-230V, 4A, 50-60Hz
           Prod. INC Computer China

tj taki jaki by od nowosci

Pyta glowna Kombian-Mercury KOB 694V FSX Celeron 1.0Ghx, Ram 128Mb, Dysk 20
GB i Dysk 120GB
Wlasnie jak ten drugi dysk chcialem zainstalowac zaczely sie klopoty z
kompem tzn raz sie uruchamia raz nie jak nie to wtedy nawet nie wczytuje
BIOS.

Do jutra nie dam rady przejrzec archiwum poradzcie co kupic

Pozdr.
Daro