Re: Tuner TV, LCD, a jakość

Autor: Slaw <what_at_for.com>
Data: Fri 18 Nov 2005 - 18:38:51 MET

Gargamel napisał(a):

> Czy da się tym nagrywać w pełnym PAL bez strat jakości (tzn. w przypadku
> użycia tak małego stopnia kompresji, żeby między materiałem nagranym a
> obrazem z tunera praktycznie nie było widać różnicy, np. jakiś kodek mjpg z
> ustawionym maksymalnym współczynnikiem jakości itp.)?

Nagrasz w takiej kompresji jakie masz zainstalowane w systemie kodery i
  jak je skonfigurujesz - czyli da się.

> Jakim softem (zapamiętującym swoją konfigurację, z możliwością dzielenia
> nagranego pliku na części w przypadku fat32, możliwością użycia w
> "zaplanowanych zadaniach" itp)?

Firmowym dołączonym do karty: terminarz, dzielenie plików, limity, itd.

> ps.: wiem, że tuner ten działa z programem DScaler, który ma możliwość
> capturowania w pełnym PAL, ale coś w tym programie jakość nagranego
> materiału nie jest taka sama jak wyświetlanego (krawędzie są poząbkowane, i
> nie jest to kwestia przeplotu, wygląda jakby mała rozdzielczość została
> przeskalowana do dużej i tak zapisana jako full-PAL), a te programy, które
> znam i wiem, że nagrywają z dobrą jakością w full-PAL, są robione na
> BT878...

Spróbuj softu Winfasta dołączonego do karty, jest naprawdę dobry i
chwyta w PAL do rozdzielczości 768x576 px. W sumie jedyną jego wadą jest
"nadwodotryskowość".

--
Slaw