Re: Tuner TV, LCD, a jakość

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Fri 18 Nov 2005 - 11:09:33 MET

Slaw w wiadomości <news:dlimb3$7s0$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał/a:

> Mam ten tuner (2000 Expert) i jak zaczynam coś grzebać przy kompie jak
> się nagrywa to pojawiają się zacięcia. Reszta sprzętu to Barton

Czy da się tym nagrywać w pełnym PAL bez strat jakości (tzn. w przypadku
użycia tak małego stopnia kompresji, żeby między materiałem nagranym a
obrazem z tunera praktycznie nie było widać różnicy, np. jakiś kodek mjpg z
ustawionym maksymalnym współczynnikiem jakości itp.)?
Jakim softem (zapamiętującym swoją konfigurację, z możliwością dzielenia
nagranego pliku na części w przypadku fat32, możliwością użycia w
"zaplanowanych zadaniach" itp)?

ps.: wiem, że tuner ten działa z programem DScaler, który ma możliwość
capturowania w pełnym PAL, ale coś w tym programie jakość nagranego
materiału nie jest taka sama jak wyświetlanego (krawędzie są poząbkowane, i
nie jest to kwestia przeplotu, wygląda jakby mała rozdzielczość została
przeskalowana do dużej i tak zapisana jako full-PAL), a te programy, które
znam i wiem, że nagrywają z dobrą jakością w full-PAL, są robione na
BT878...

--
Pozdrawiam,
  Gargamel