Re: Odczuwalna roznica ?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Fri 18 Nov 2005 - 14:36:34 MET

ToMasz w wiadomości <news:dlkkob$h3j$1@inews.gazeta.pl> napisał/a:

> szybko przekopiowac, to dupa. idz na objad, potem przyjdz zobaczyc ile masz
> %.

Dużo zależy od tego, co jest po drugiej stronie kabla usb - czyli od
komputera i jego obsługi usb :P

> mam aluminowego wellanda ( kieszen na dysk usb2.0) i bardzo sobie chwale.

Tak myślałem. Też mam, chińska tandeta, ale działa, do dysków może być,
nawet jakoś nie zauważyłem mocno odczuwalnej różnicy przy tak podpiętym
dysku, ale do dvd-rw się już nie nadaje. A mam też Minta, bardzo podobna
konstrukcja, a radzi sobie także z dvd-rw, dyski śmigają - ale jest 2x
droższy od wellanda :P

--
Pozdrawiam,
  Gargamel