Re: Odczuwalna roznica ?

Autor: ToMasz <witu_at_polbox.KOM>
Data: Fri 18 Nov 2005 - 14:25:35 MET

Jarod wrote:
> Witam
> Czy jest jakas znaczna roznica w wydajnosci dysku podlaczonego do USB
> 2.0 w stostunku do zwyklego IDE100 , nie chodzi mi o dane liczbowe
> tylko odczucia uzytkownikow. Mysle nad zakupem zewnetrznej kieszeni.
> Jarod

do pracy to sie ten patent nie nadaje, ale do backupów - zajebiscie.
reasumujac, dokumenty otworzysz, film zobaczysz, ale, jak bys chcial cos
szybko przekopiowac, to dupa. idz na objad, potem przyjdz zobaczyc ile masz
%.
i wystrzegaj sie jak ognia usb 1.0. Szybciej wypalisz CD, niz nagrasz na
dusk za posrednictwem usb 1.1

ToMasz
PS
mam aluminowego wellanda ( kieszen na dysk usb2.0) i bardzo sobie chwale.
Ale dysk jest odpalany kilka razy w tygodniu, zeby puscic film, albo
muzyuke...