Re: msi k7n2 - czarne ekrany na 2 kosciach RAM

Autor: Szacho <szacho_at_g.o.2.pl>
Data: Fri 18 Nov 2005 - 11:41:59 MET

Użytkownik "radeon" napisał w wiadomości

> mam dziwny klopot z plyta msi k7n2.
>
> Klopot polega na tym, ze plyta do tej pory dzialala ok. w ubieglym
> tygodniu wlaczam komputer a tu nic. czarny ekran. reset biosu, ustawienia
> safe na plycie i nic. wyjałem 1 kosc ramu i zadzialalo. pomyslalem ze moze
> ram uszkodzony i wlozylem go spowrotem. wszystko dziala. testy pamieci -
> OK.
> po 3 dniach to samo - czarny ekran i nic.
> wyjmuje 1 kosc statruje kompa - dziala.
> dokladam 2 kosc i dziala.

czasami sie zdarzala po podkreceniu, albo odcieciu pradu na sile,
zawsze pomagaly roszady zworkami na plycie, dokladnie podajrze
jedna ktora umozliwiala tzn safe boot, poczytaj w manualu

> probowalem zrobić update biosu ale po sciagnieciu pliku ze strony msi
> program flash'ujacy wywala komunikat ze to nie do tej plyty.
>
> plik na pewno jest w porzadku

tych plyt bylo kilka sam mialem pierwsza rewizje i wlasnie nazywala sie
k7n2 (oficjalnie brak obslugi FSB 400 ), pozniej byly plyty k7n2 delta
i juz mialy inny bios, jezeli to pierwsza poszukaj w archiwalnych.

BTW ta plytka jest elegancka to byl jeden z pierwszych nforce2
nie bylo z nia nigdy problemow jak sie ja poznalo :)
zreszta do tej pory smiga na niej A1700XP@2,2Ghz :D

--
Pozdrawiam
Szacho