Re: dwie karty dzwiękowe, problem

Autor: jack <shineme-wytnij_at_gazeta.pl>
Data: Fri 18 Nov 2005 - 08:18:00 MET

Dnia Fri, 18 Nov 2005 01:00:13 +0100, jacobs napisał(a):

> Pytałem się wcześniej czy się da posiadając dwie karty dzwiękowe, uzyskać
> dwa niezależne wyjścia z komputera np. na jednej karcie leci dzwięk z
> jednego filmu, na drugiej karcie z innego filmu. Za namową grupowiczów
> kupiłem SB i nie wiem co dalej.
>
> Jak ustawię na jedną kartę to mam na jednej, jak na drugą to na drugiej.
> Gdzie co trzeba poustawiać, pozmieniać itp.
>
> Chciałbym wykożystać 2 karty jednocześnie, ale jak ?
>
> Jacobs

Karty nie są problemem dla komputera - sam mam dwie.Kłopot tylko w tym, ze
dany program musi mieć mozliwość wyboru z której karty ma korzystać.Na Tv
idzie film i dźwięk z jednej z kart a np w opcjach winampa wybierasz drugą
kartę - odpalasz muzykę i na drugiej karcie jest własnie ta muzyka.
Analogicznie z innymi programami - w opcjach poszukaj wyboru karty dla
konkretnego programu w innym wypadku program korzysta z karty domyślnej w
Windows (jesli to oczywiście okienka)