Re: Sprzedam komputer kupiony na aukcji w pracy

Autor: Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_waw.pdi.net>
Data: Fri 18 Nov 2005 - 02:30:01 MET

On Thu, 17 Nov 2005 21:05:07 +0100, Chichotek <zy@erpuarg.jnj.cy>
wrote:

>Jak dla mnie to troche za drogi ten kalkulator... :P

Ano drogui - za 300zl rok temu kupilem markowego Dell-a (kolejnego
kupie na serwer czuwajacy 24/7 - pudla w zasadzie nie slychac mez
uzycia stetoskopu), procesor 800MHz, cdrom na pokladzie - do 10MB
dysku dolozylem 8MB starego ze swojej maszyny, wsadzilem woja
wypalarke DC (a sobie kupilem wypalarke DVD), dolozylem swoj stary
monitor i na poczatek dla corek kuzyna ze wsi powstala maszyna na
ktorej moga pocwiczyc - jak ten zlom opanuja to moze skombinuje im cos
lepszego... Albo oddam to z czego pisze (bo czas sprzet zmienic).

--
Darek