Re: Sprzedam komputer kupiony na aukcji w pracy

Autor: gg <dddd_at_ddd.d.>
Data: Fri 18 Nov 2005 - 10:44:28 MET

Użytkownik "Krzysztof" <kgkrzysztof2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:43d5.00000015.437c9fee@newsgate.onet.pl...
>W zasadzie biore w niej udzial lecz nie wiem czy warto go kupic.
> W tej chwili cena jest 190 zl, aukcja konczy sie za godzine. Moze komus
> sie przyda sprzedam za taka
> cene jaka zostanie wylicytowana. Jestem z Warszawy, preferuje odbior
> osobisty.

Tak się zastanawiam. Po co brałeś udział w aukcji jeżeli nie potrzebowałeś
tego kompa?
Z czystej zawiści/złośliwości wobec swoich kologów/koleżanek z pracy,
którzy brali udział w licytacji? Bo nawet byłeś skłonny wygrać aukcję żeby
komuś odsprzedać sprzęt po wylicytowanej cenie. No chyba że jednak
chciałes coś na tym zarobić...

--
pozdrawiam
P.