Re: Dlaczego jest cisza przy starcie...

Autor: Sławek SWP <skasujdamspietrasiewiczusun_at_wp.pl>
Data: Thu 17 Nov 2005 - 23:22:33 MET

W: news:dl37mh$qd4$1@atlantis.news.tpi.pl
Od: Brand <brand-USUN-TO@tlen.pl>
Było:
> może kolega odłączał oraz podłączał klawke i mysz przy włączonym
> kompie... jak nic nie piszczy to procek trup lub płyta.

PCet poszedł do serwisu, wymienili ram, płytę główną i video...
Nie wzięli pieniędzy. Czy to musiało być przepięcie, czy może coś innego?
Tylko, że całość jest zasilana przez listwę, całkiem dobrą.

Nie powinno się odłączać i podłączać klawiatury i myszy przy włączonym
prądzie? _Kiedyś_ dostałem dokładnie taką instrukcję jak się zawiesił mój
PC.

Ekspert to człowiek, który przestał myśleć - on wie  :-)