Chłodnica z rurek miedzianych - jak połączyć?

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Thu 17 Nov 2005 - 21:50:08 MET

Witam.

Postanowiłem swóc CPC-zestaw uzupełnić o chłodnicę z rurek miedzianych.
Kupiłem w tym celu 2.5m rurki, pociąłem na 4 części, dokupiłem złączki 180st
i teraz nie wiem, co dalej.

Czym łączyć poszczególne kawałki? Połączenie jest "jedna w drugą" - zakładki
ok 1cm, a średnica rurki to 12mm (nie było cieńszych).
Czy jest może jakiś klej do miedzi? Czy trzeba lutować używając specjalnego
lutu? - Był taki do kupienia, ale w sporych szpulkach, a ponieważ mam w domu
zwykłą cynę, to pomyślałem, że lutownicą...

Co radzicie?

I jeszcze jedno. CPC montuje zestawy na rurkach z tworzywa o średnicy chyba
6, czy 8 mm. Czy jest jakiś tani sposób połączenia tych rurek z moją
miedzianą 12mm?

Pozdrawiam
MN