Re: Zasialacz Codegen- pomocy

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Thu 17 Nov 2005 - 21:48:30 MET

mpx wrote:
> Codegen może się spalić - widziałem to "na żywo". Proponuję jakiś inny
> zasilacz, np. Modecoma.

To samo mogę powiedzieć (w tej skali) o modecomie - spalił się w czasie
testów zmontowanego komputera (Celeron/mATX, grafika Intel-builtIn) -
2-3 godz. prime 95. ;)

Dwa inne, które mam pod ręką i działają 24h na dobe sprawują się dobrze,
także nie można sugerować się pojedynczymi przypadkami. Dla mnie b.
istotne jest to, by zasilacz miał fizyczny wyłącznik z tyłu. Duperelka
za pare zł, a ułatwia życie.

--
Rafał Łukawski
http://rafal.lukawski.pl/