Re: mATX

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Thu 17 Nov 2005 - 15:08:44 MET

> Mam pytanie dotyczace mATX. Jak to z nimi jest?

Sa mniejsze. :P

> Czy rzeczywiscie w takiej obudowie wszystko sie bardzo grzeje

Bardzo - niekoniecznie. Bardziej niz w pelowymiarowej
tower - na pewno. Trzeba po prostu zapewnic jak najlepszy
obieg powietrza i to raczej wymuszony przez dodatkowe wiatraki.

> i zapewnia niestabilna prace?

A to czemu? Jak ma rowne nozki, to jest stabilna. ;P

> Jakie sa Wasze doswiadczenia?

Hm... Spedzilem dluuugi wieczor motajac wewnatrz Gaii
kabelkami, zlaczkami, tasmami, wtyczkami i przeklinajac
na czym swiat stoi. W srodku po prostu piekielnie ciezko
utrzymac pozadek.

Za to teraz mam milutki sprzecik, ktory stoi sobie na
widoku i nie kluje zbytnio w oczy.

Jednym slowem warto, jesli masz malo miejsca, badz sprzet
ma wyladowac gdzies na meblosciance w pokoju goscinnym.
I w dodatku nie zamierzasz dokladac dyskow, nagrywarek,
zmieniac procesora co dwa mesiace czy robic czegokolwiek
co zmusza do rezkrecnia tego calego cholerstwa w celu
dostania sie do srobki, ktora producent umiescil na samym
dnie ;)

> W moim przypadku oszczednosc mATX a ATX wynosilaby 200zl

Upewnij sie prosze, ze ta oszczednosc nie wynika z
instalowanego nagminnie w obudowach mATX tandetnego zasilacza.

Zdrooweczka,
Vituniu.