Re: nowy procesor - prosze o pomoc

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Thu 17 Nov 2005 - 01:23:59 MET

Użytkownik "Zbyszek 'Dune' Misiewicz" <dune@spamoff.panda.bg.univ.gda.pl>
napisał w wiadomości news:dlesp6$bqq$1@news.task.gda.pl...
> Cześć!
>
> Przede wszystkim obejrzyj manual do Twojej płyty:
> http://42.pl/u/eM0

Lepszym rozwiązanie byłoby zajrzenie do"CPU Support List" na stronie ECS-a.
Zawiera (w przeciwieństwie do manuala) najbardziej zaktualizowane dane

> Jest tam wyraźnie napisane:
> Płyta wyposażona w Socket 370, który obsługuje: FC-PGA Celeron, FC-PGA
> Pentium III/Tualatin and VIA C3 procesorki...

No jeśli obsługiwany jest Tulipan to jeszcze byłby realny wzrost wydajności
(Cel850->PIIIT). Zwłaszcza że jak zauważyłem Tualatiny są sprzedawane taniej
od Copperków bo jest zdecydowanie mniej płyt do których pasują.

> To zamyka Ci droge to "rewolucyjnej" zmiany procesora... będzie to tylko
> drobna ewolucja.
> Nie wchodzi w grę żaden NOWY procesor. Chyba, że zdecydujesz się również
> na zmianę płyty głównej (i pamięci).

Jesli przywiązała się do tego kompa to w komisie jej sprzedadzą proca i za
drobną dopłatą wymienią na płycie.