Re: nowy procesor - prosze o pomoc

Autor: Zbyszek 'Dune' Misiewicz <dune_at_spamoff.panda.bg.univ.gda.pl>
Data: Wed 16 Nov 2005 - 10:04:34 MET

Użytkownik Kasia napisał:
> Witam serdecznie, chciałabym kupić nowy procesor i nie wiem zupełnie jak mam
> się zabrać do tematu. Jestem całkowitym laikiem jeśli chodzi o komputery, a
> chwilowo zostałam z tematem sama. Wiem jaką mam płytę główną (ecs p6vxat) no i
> to, że aktualnie mam procesor Intel celeron 850 (??). Co potrzebuję wiedzieć
> jeszcze i gdzie szukać pomocy??
Cześć!

Przede wszystkim obejrzyj manual do Twojej płyty:
http://42.pl/u/eM0

Jest tam wyraźnie napisane:
Płyta wyposażona w Socket 370, który obsługuje: FC-PGA Celeron, FC-PGA
Pentium III/Tualatin and VIA C3 procesorki...

To zamyka Ci droge to "rewolucyjnej" zmiany procesora... będzie to tylko
drobna ewolucja.
Nie wchodzi w grę żaden NOWY procesor. Chyba, że zdecydujesz się również
na zmianę płyty głównej (i pamięci).

Pozdr.
z.