Re: Os³ona LCD

Autor: Mike <mike_pl_at_SPAMvp.pl>
Data: Wed 16 Nov 2005 - 21:17:06 MET

U¿ytkownik " shreek" <pulikowNOSP@Mpoczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:dlfikn$9ki$1@news.onet.pl...
> Witam
>
> Czy jest mo¿e do kupienia jaka¶ folia na monitor LCD ochraniaj±ca go przed
> uszkodzeniami a jednocze¶nie nie psuj±ca obrazu?

Raczej szyba by³aby chyba bardziej odpowiednia. My¶lê, ¿e mo¿esz te¿
przemy¶leæ zastosowanie filtra szklanego na monitor.
Co do folii to s± takie do zawijania ¿ó³tego sera u mnie w sklepie :) -
bardzo cienka i przylega idealnie do wszystkiego (wrêcz przykleja siê
sama) - mówiê powa¿nie choæ nie próbowa³em jej do monitora ;)