Osłona LCD

Autor: shreek <pulikowNOSP_at_Mpoczta.onet.pl>
Data: Wed 16 Nov 2005 - 16:18:48 MET

Witam

Czy jest może do kupienia jakaś folia na monitor LCD ochraniająca go przed
uszkodzeniami a jednocześnie nie psująca obrazu?

Wiem, wiem, zaraz niektórzy pomyślą, że jestem kolejnym co wszystko w folię
zawija :-)

Problem jest w tym, że moje biurko jest również miejscem gdzie lutuję, kleję
itp (takie hobby) i czasami się zdaża, ze coś odpryśnie i poleci w kierunku
monitora.
Właśnie wczoraj prysnęła mi kropelka kleju (super glue) no i niestety plamka
nie do usunięcia (całe szczęście, że w rogu i prawie niewidoczna).

--
 M.P.
GG 1119311