Re: Twardziel samsunga

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Wed 16 Nov 2005 - 18:22:37 MET

Jawi napisał(a):
> to miernik jakości HDD :)))? koledzy jakieś doświadczenia praktyczne? bo jak
> tak tworzymy opinie o dyskach... to szacuneczek :)

Właśnie z tej chwili korzystam z dysku Samsung, 160GB ATA133, lepszego
sobie nie wybrażam, a montowałem w zestawach już wiele innych (samsungów
niestety stosunkowo mało, bo nadal krąży o tych dyskach opinia taka jak
napisał Radek W. - z którą się oczywiście w ogóle nie zgadzam).

> p.s. nie ma dla mnie lepszych gorszych, są serie, modele raz gorsze raz
> lepsze i nie wiadomo co się kupi :)

Otóż to. Mi się zdarzały uszkodzone Seagate, Maxtory itd. Był okres, gdy
strasznie dużo WD się sypało. Samsungów jest stosunkowo najmniej.

> ja kupuje od kilku lat baracudy nie tylko dla siebie i się nie zawiodłem
> choć jedna mi w tym roku padła to zdania nie zmieniłem po prostu pech, jedna
> jaskólka wiosny nie czyni:) choć wszystko przede mną:)

Dobrze powiedziane :)
Kiedyś to były zdecydowanie najlepsze dyski. W tej chwili już większe
zaufanie mam do Samsunga.
O kulturze pracy już nawet nie wspominam :)

--
Psylo