Re: Wybór laptopa

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Tue 15 Nov 2005 - 18:54:04 MET

umberto napisał(a):

> Dajcie spokój, zaraz zaczniecie sobie udowadniać, ze laptop nawet kawe zaparzy.

To jest taki model? ;)

Bardzo by mi się przydał. Lubię dobrą kawę ;)

> Wiadomo, ze wszystko zalezy od tego do czego kto używa kompa, jeśli ktos zajmuje się
> profesjonalnie grafika czy składem, to będzie marudził na matryce LCD, które w laptopach są
> zwykle wyraxnie słabsze niż 'wolnostojące' panele LCD a jeszcze bardziej słabe od monitorów
> klasycznych (pomijam bardzo drogie laptopy, niewspółmiernie droższe niż kompy stacjonarne).
> Jeśli 'piszesz sprawki', to laptop Ci zastąpi desktopa, ale jesteś tylko jedenym z
> przypadków szczególnych;-)

To ja jestem drugim przypadkiem :)

Rozumiem, gdybyśmy prowadzili taką dyskusję kilka lat temu. Wtedy laptopy
nie miały takich parametrów jak dzisiaj i kosztowały o wiele więcej niż
dzisiaj. Obecnie konfiguracje często przewyższają parametrami komputery
stacjonarne a mają tę wielką zaletę, że można je swobodnie przenosić i
używać w dowolnym miejscu :)

Co kto lubi, IMHO

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk