Re: Wybór laptopa

Autor: umberto <umberto_USUN_TO_at_kki.net.pl>
Data: Tue 15 Nov 2005 - 09:45:56 MET

| Bardzo źle przerabiałeś. Przesiadłem się kilka miesięcy temu na laptopa i
| nie wrócę do zwykłego kompa. Dzięki mobilności mogę np. pisać sprawka na
| uczelni i oszczędzać czas na inne przyjemności, a korzyści możnaby było
| wypisać całą listę.

Dajcie spokój, zaraz zaczniecie sobie udowadniać, ze laptop nawet kawe zaparzy.
Wiadomo, ze wszystko zalezy od tego do czego kto używa kompa, jeśli ktos zajmuje się
profesjonalnie grafika czy składem, to będzie marudził na matryce LCD, które w laptopach są
zwykle wyraxnie słabsze niż 'wolnostojące' panele LCD a jeszcze bardziej słabe od monitorów
klasycznych (pomijam bardzo drogie laptopy, niewspółmiernie droższe niż kompy stacjonarne).
Jeśli 'piszesz sprawki', to laptop Ci zastąpi desktopa, ale jesteś tylko jedenym z
przypadków szczególnych;-)

Pozdr;