Re: HP LaserJet - która?

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Tue 15 Nov 2005 - 17:14:38 MET

Wojciech Michalczuk <wmichal-wykasuj-@gazeta.pl> wrote:

> Wyobraź sobie że owszem, znam.

            To dobrze, bo mialem spore watpliwosci po przeczytaniu powyzszego.

> Oczywiście zdajesz sobie sprawę z istnienia takiej rzeczy jak przenośnia?

            ...ktora powinna byc jakos logicznie powiazana z sytuacja, do ktorej
sie odnosi. Tu tego IMHO nie ma.

> Że, moim skromnym zdaniem, swobodny charakter dyskusji na tej grupie

            To jest grupa sprzetowa, ktora ma sluzyc przedwa wszystkim
rozwiazywaniu problemow. Nie trzeba trzymac sie jezyka oficjalnego, ale tez
nie powinno sie przenosic klimatu pregierza czy grup prywatnych, bo zaraz
ktos wyskoczy z "ello ziom" - bedzie twierdzil ze z kolei on ma taki styl.

> pozwala na używanie podobnych figur stylistycznych?

            To jest bardziej na miejscu w hierarchii pl.hum.* a nie pl.comp.*

> A także, że moim nadal skromnym zdaniem sytuacja MadMana usprawiedliwia
> żartobliwe użycie słowa "nuworysz" w tym miejscu?

            To moze raczylbys uzywac emotikonow, OK? Bo jakos nie widze ";)" na
koncu, co by calkowicie zminilo wymowe tamtego zdania - w wyslanej formie
wygladalo jak usilowanie obrazenia kogos.

> Swoją drogą, na pl.pregierz utarło się wspominać w takich sytuacjach o
> wyskakiwaniu z krzaków i gryzieniu w tyłek.

            Nie wiem czy zauwazyles, ze to nie pregierz i nie jego klimat.

> Podsumowując, niektórym na tej grupie przydałoby się trochę więcej
> luzu :)

            "Siur, jest lajtowo w kwadracie" - tak trzeba pisac by pokazac jak
sie jest wyluzowanym? :>

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl