Re: HP LaserJet - która?

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal-wykasuj-_at_gazeta.pl>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 23:44:42 MET

On Mon, 14 Nov 2005 23:01:36 +0100, Michal Bien wrote:

> Czy Ty na pewno znasz znaczenie slow, ktorych uzywasz? Bo jakos w
> postach MadMana, do ktorego to okreslenie odnosisz nie widze
> najmniejszego uzasadnienia dla takiego okreslenie. W koncu mowa byla o
> poszukiwaniu taniej, uzywanej laserowki.

Wyobraź sobie że owszem, znam. Oczywiście zdajesz sobie sprawę z istnienia
takiej rzeczy jak przenośnia? Że, moim skromnym zdaniem, swobodny charakter
dyskusji na tej grupie pozwala na używanie podobnych figur stylistycznych?
A także, że moim nadal skromnym zdaniem sytuacja MadMana usprawiedliwia
żartobliwe użycie słowa "nuworysz" w tym miejscu?

Swoją drogą, na pl.pregierz utarło się wspominać w takich sytuacjach o
wyskakiwaniu z krzaków i gryzieniu w tyłek.

Podsumowując, niektórym na tej grupie przydałoby się trochę więcej luzu :)

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//