Re: klejenie radiatorow na tasme samoprzylepna dwustronna - kilka pytan

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 15 Nov 2005 - 15:58:08 MET

"::-:: dysmorfofob ::-::" <lookas2002@poczta.onet.pl> wrote in message
news:dlcn37$lrb$1@h1.uw.edu.pl...

> Nie no to raczej nie upor tylko szukanie czegos co ma sie pod reka.
Kupowac
> butle acetonu aby odtluscic16 cm2 ?

Acetonu nie kupisz bo jakis debil w minsterstwie zakazal jego sprzedazy bo
aceton jest wykorzystywany w produkcji narkotykow, z kolei w EU nie wolno
sprzedawac zmywacza do paznokci zawierajcego aceton (drugi obok alkoholu
polecany srodek do odtluszczania... w istocie zmywacz zawiera olejki ktore
chronia skore i paznokiec wiec sie jeszcze dodatkowo paprze...)

> No i jeszcze mam watpliwosc np. jak aceton zadziala na powierzchnie kosc
> pamieci - czy nie rozpusci, nie zostawi sladow widocznych (karta jest na
> gwarancji jeszcze)?

Nic sien ie stanie, mozesz uzyc benzyny ekstrakcyjnej, tak naprawde nie
wierze zebys nie mial w domu jakiegos rozpuszczalnika - benzyna jest
najbezpieczniejszym rozpuszczalnikiem

> Wiem co moga zrobic rozpuszczalniki do farb z plastykiem :-/

Obudowy nie sa robione z plastiku...nie ulegaja rozpuszczeniu