Re: klejenie radiatorow na tasme samoprzylepna dwustronna - kilka pytan

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 15 Nov 2005 - 14:16:27 MET

> ale i nie pomoga - rozpuszczalnosc tluszczu w alkoholu jest znacznie
> mniejsza niz w benzynie ekstrakcyjnej czy acetonie. a poza tym woda
> skutecznie utrudnia dobre odtluszczenie... nie wiem skad ten upor przy
> odtluszczaniu alkoholem...

Nie no to raczej nie upor tylko szukanie czegos co ma sie pod reka. Kupowac
butle acetonu aby odtluscic16 cm2 ?
No i jeszcze mam watpliwosc np. jak aceton zadziala na powierzchnie kosc
pamieci - czy nie rozpusci, nie zostawi sladow widocznych (karta jest na
gwarancji jeszcze)?
Wiem co moga zrobic rozpuszczalniki do farb z plastykiem :-/

::f::