Re: PII400 czy Celeron400 + pytanie o płytę główną :)

Autor: mpx <mpx_at_nospamhoga.pl>
Data: Tue 15 Nov 2005 - 02:06:05 MET

> Brednie, już TX miał 33.3MB/s, a co dopiero chipsety pod PII.

Owszem, zdarzyła mi się mała pomyłka, co nie zmienia faktu, że te kontrolery
są po prostu strasznie wolne. Wiem to z doświadczenia, bo po przełożeniu
dysku 80 GB 7200 rpm z kontrolera na płycie na kontroler PCI ATA66 z chipem
SIL wzrost szybkości działania Windows był bardzo znaczący.

> Więc żeby włożyć do płyty na BX'ie moduł 256MB, to MUSI on być dwubankowy.

Teraz nie wkłada się modułów 256MB tylko 512MB :-)