Re: Radeon 9550 + TV OUT = problem :((

Autor: AkcenT <nygus__at_op.pl>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 20:33:10 MET

> polecam, tylko musisz wlaczyc vmr9 jako renderer... poza tym ma same
> zalety - np do skalowania wykorzystuje karte grafiki z pixel shaderami i
> robi to naprawde solidnie... ogolnie MPC to w tej chwili najbardziej
> zaawansowany player dla PC a tak niepozornie wygladajacy... male i proste
> jest piekne...

Za cholerę nie dopatrzyłem się opcji aktywującej vmr9. Jednak, co
najważniejsze - po ściągnięciu najnowszych sterowników (jakaś wersja beta,
na taiskim serwerze, LOL!) wszystko działa jak należy.

Poczciwy AllPlayer śmiga aż miło. Niemniej rozejrzę się za lepszym kablem,
bo tutaj widzę duży potencjał na poprawę ;)

Za szczere chęci bezinteresownej pomocy wirtualny browar dla Ciebie, kolego
PAnda!

pzdr.,
A.