Re: Radeon 9550 + TV OUT = problem :((

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 19:53:06 MET

"AkcenT" <nygus_@op.pl> wrote in message news:dlalt3$p14$1@news.onet.pl...

> Wiesz, śmieszna sprawa - poregulowałem nieco samą wtyczką Euro (tak, że
nie
> jest włożona w gniazdo w 100%) i namiastka koloru pojawiła się...

Moze wtyczka jest ... "chinska"?

> Spróbuję ściagnąć wskazany przez Ciebie player i może sprawa będzie
> załatwiona.

polecam, tylko musisz wlaczyc vmr9 jako renderer... poza tym ma same
zalety - np do skalowania wykorzystuje karte grafiki z pixel shaderami i
robi to naprawde solidnie... ogolnie MPC to w tej chwili najbardziej
zaawansowany player dla PC a tak niepozornie wygladajacy... male i proste
jest piekne...