Re: Wybor laptopa

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 17:58:26 MET

och.karol wrote:
> A to niestety fakt. Producenci przeważnie nie dbają o to jak traktowani są
> ich klienci w serwisach :-(

Właśnie o to mi chodziło. To, że notebook pierdol**e za przeproszeniem,
nie oznacza, że zaraz wszystkie są do bani - każdy może sie popsuć,
czasem jednak da się zauważyć, że niektóre częściej. Za to serwisowanie
HP i FS są po prostu tragiczne. Najlepszy serwis jaki mi się trafił to
Creative - wręcz wzorowy, no ale oni notebooków nie produkują.

Btw. ktoś wie, jak z serwisem Aristo?

--