SilentiumPC BGA RAM Booster i overclocking Gigabyte R9550 - jest sens to przyklejac ?

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 15:41:43 MET

Czy takie radiatorki beda pasowaly na pamieci w karcie Gigabyte R9550
128MB/128bit (na GPU jest pasywnie chlodzone)?
http://www.cooling.pl/product_info.php?cPath=103_96&products_id=999
Akurat nie mam dostepu do komputera z ta karta, wiec nie bardzo moge
pomierzyc, a chcialem dzis zakupic jakies radiatorki?

Mam zamiar w/w karte nieco zoverclockowac. Mial ktos moze z tymi (lub
podobnymi jakosciowo/cenowo radiatorkami juz do czynienia, dadza jakis
odczuwalny spadek temeratury kosci pamieci na karcie?
Czy moze szukac czegos innego (najlepiej w podobnej cenie ~15 zl , no i na
terenie Warszawy do kupienia od reki)?

::f::