Re: Polecice prosze - Obudowa microATX, Desktop, poziome mocowanie dysku.

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 14:33:41 MET

Dnia 14.11.2005, umberto napisał(a):

> Dzięki za odzew, popatrze, aczkolwiek chcę tam wsadzić nagrywarkę DVD w rozsądnej cenie,
> czyli ten slim CD to nie bardzo;-) No ale poszukam.

Zawsze możesz kupić nagrywarkę w wersji slim. ;D
Może coś takiego? Nie jest może najmniejsza ale włożysz w taką "wszystko"
- to akurat rozwiązanie HP (i link do aukcji z całym kompem) >
http://allegro.pl/show_item.php?item=72129937
Jak będziesz wybierał zwróć uwagę czy ma standardowy tylny panel (czasem
dla oszczędzenia miejsca producenci stosują różne wynalazki - zmieniają
ułożenie gniazd) i czy nie trzeba dla kart PCI stosować kątowych
przejściówek.

--