Re: Tanie TV-Out przez VGA

Autor: berry <jarmal_at_susnwpto.pl>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 12:09:35 MET

Dnia Mon, 14 Nov 2005 11:50:21 +0100, KILu napisał(a):

> Ale w jaki sposób? Konwersję na RGB i sync realizuje sprzętowy przetwornik,
> nie sądzę, by dało się go zmusić do wyczarowania tak złożonego sygnału,
> jakim jest np. composite. Pomijam już fakt, że obecność filtrów zrobiłaby z
> tego sygnału miazgę.

Ten sam uklad, ktory generuje sygnal tv-out (PAL czy NTSC) w normalnych
kartach z wyjsciem s-video na sledziu. Z tego co wiem siedzi on w kostce
pt. Radeon czy GeForce. Tak jak pisalem w jakichs matroxach dostawales do
karty kabel, z jednej strony wtyczka VGA z drugiej chinch lub s-video i tak
wpinales sie do telewizora.

Caly czas mysle o kartach, ktore normalnie obsluguja tv-out jednak
producent nie umiescil zlacza tv-out ze wzgledow marketingowych (tanie
laptopy) lub z braku miejsca (np. karty wbudowane na plyte). Bo czy mam
uwazac ze wszystkie te aukcje na ebayu to sciema?

--
berry