Re: Atramenty Zamieninki

Autor: Kuba <sliwa16_at_wp.pl>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 11:02:25 MET

Użytkownik "Vectra" <aWYTNIJa@bsk.pl> napisał w wiadomości
news:dl767e$go1$1@bialystok.bsk.vectranet.pl...

> Akurat IP3000 ma stale glowice, zatem jest ryzyko...
> Ale (podobno) napelnienie w punkcie + gwarancja
> to 8 zl/zbiornik
Canon PIXMA IP3000 ma głowicę wymienną i wymienne kartridże z atramentami.
Ja w swojej stosuje od roku zamienniki ActivJet po 15 zł za kartridż i
drukarka działa świetnie, łącznie z drukowaniem zdjęć na foto papierach.
Jedyne ryzyko to gwarancja, bo serwis Canona potrafi rozpoznać jaki typ
atramentu jest stosowany.
Pozdrawiam
Wojtek