Re: S-video -->euro

Autor: Andre <andrehull_spam_at_poczta_me.fm>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 07:28:41 MET

Aju wrote:

> posiada ktoś namiar na schemat połączenia jakbla s-video (od strony
> kompa) do euro ( TV) ? I zy ktos samemu robil taki kabel ? Jest sens
> czy lepiej gotowca kupić ?

ja tak podlaczylem... ale mam za duze kombinacje i karta nie widzi
chyba ze tv dziala bo podaje sygnal tylko przez 20min i pozniej
odcina...

a podlaczenie? coz. do karty dostales pewnie przejsciowke na chinch.
jezeli tak to masz problem z glowy bo we wtyczce euro musisz teraz
wlutowac jedynie dwa kable. a rozpiske pinow w euro znajdziesz tutaj
http://tiny.pl/xg3n

--
pozdrawiam
  Andre