Re: jaka rodzeilczosc w notebooku

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Nov 2005 - 21:53:22 MET

"patryk" <patrykx@poczta.onet.pl> wrote in message
news:dl869o$fum$1@news.dialog.net.pl...

> Nie wiem jak to wyglda przy skalowaniu czcionek ale jesli sie ustawi
> rodzielczosc mniejsza niz domyslana to skalowanie nie wyglda za ladnie.

Nie mowimy o rozdzielczosci ekranu tylko o rozmiarze czcionek wyswietlanych
na nim - windows uzywa czcionek o roznych rozmiarach, np osoby zle widzace
moga sobie ustawic bardzo duze literki i dzieki temu moga je widziec
(oczywiscie na ekranie miesci sie wtedy mniej literek). Jesli masz zbyt duza
rozdzielczosc to dajesz po prostu wieksze literki dzieki temu staja sie one
czytelne i efekt uboczny ladniejsze - bo skladaja sie z wiekszej ilosci
punktow a wiec sa wyrazniejsze.

> Poza tym nie chcialbym doplacac do wieszaj rozdzielczosci a potem jej nie
> uzywac.

No to sam musisz ocenic czy to ci pasuje czy nie. Oczywiscie masz racje ze
nie chcesz kupic czegos czego nie bedziesz uzywal.