Re: Wybór laptopa

Autor: Bartosz Jakubski <migo_at_pulapka.pld-linux.org>
Data: Sun 13 Nov 2005 - 11:33:59 MET

Voytek napisał(a):
> Witam
> Przeglądałem grupę, czytałem opinie na temat różnych laptopów.
> Potrzebuję coś co kosztuje max 3500,00 brutto - warunek nie do
> przeskoczenia. Komputer ma zastąpić desktopa, służyć do pracy raczej
> biurowej, czasami jakieś gierki ale raczej nic z nowości. Wymagane jest
> 512 ramu, nagrywarka dvd. Ważna jest dla mnie gwarancja dwuletnia,
> solidność wykonania, wysoka jakość matrycy. Czas pracy na bateriach z
> racji domowego użytku jest mało istotny.

Najlepiej przejdź się do jakiegoś salonu/firmy handlującej takim
sprzętem i osobiście obejrzyj interesujące cię komputery (tak najlepiej
oceniać jakość matrycy, solidność i hałas )

--
-- .- Bartek Jakubski ------- JabberID: migo@histeria.pl -. --
-- |   Free Software is a matter of liberty, not price    | --