Wybór laptopa

Autor: Voytek <wojmi_at_gazeta.nl>
Data: Sun 13 Nov 2005 - 09:44:49 MET

Witam
Przeglądałem grupę, czytałem opinie na temat różnych laptopów.
Potrzebuję coś co kosztuje max 3500,00 brutto - warunek nie do
przeskoczenia. Komputer ma zastąpić desktopa, służyć do pracy raczej
biurowej, czasami jakieś gierki ale raczej nic z nowości. Wymagane jest
512 ramu, nagrywarka dvd. Ważna jest dla mnie gwarancja dwuletnia,
solidność wykonania, wysoka jakość matrycy. Czas pracy na bateriach z
racji domowego użytku jest mało istotny.
Znalazłem coś takiego i coraz bardziej się do niego przekonuje:
http://www.abckomputery.pl/sklep/product_info.php/products_id/1666

Ma ktoś inne propozycje?
Pozdrawiam
Voytek