Re: Arctic Pro2-TC 8x8 jest debest, ale co w rozmiarze 12x12 ?

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Sat 12 Nov 2005 - 19:33:02 MET

Arek napisał(a):
> Cicho, bo obroty mają bardzo małe, a co za tym idzie, przy tych obrotach -
> kiepską wydajność.
wystarczajaca wydajnosc by utrzymac temperature w zakresie 30-40st,
jesli sie podgrzeje (bo zwiekszy sie obciazenie/temperatura
otoczenia/cokolwiek) to przyspieszy automatycznie i wydajnosc wzrosnie.
Proste i skuteczne.

> AC nigdy nie wyprodukował takiego modelu wiatraka. Są natomiast:
> Arctic Cooling Fan PRO TC
> Arctic Cooling Fan PRO 2L TC (świecący)
> Natomiast "pro-2-tc" może być tylko wymysłem sprzedawcy z allegro...

Kupowalem tutaj:
pelna nazwa wg aukcji ARCTIC FAN PRO TC, faktycznie niema tam dwojki,
moze zmylil mnie zapis "Ten nowy model PRO TC posiada większą wydajność
przy takim samym poziomie hałasu, w porównaniu z arctic fan TC-1" , oraz
to ze bralem rownoczesnie
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=67337863 ARCTIC FAN 3