Re: Arctic Pro2-TC 8x8 jest debest, ale co w rozmiarze 12x12 ?

Autor: Arek <arcady2WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 12 Nov 2005 - 08:30:58 MET

> Wszedzie gdzie tylko byly wentylatorki 8x8 - zamienilem na arktiki z
> regulacja obrotow. Jest cudownie cicho, a chodza 4 komputery w promieniu
> 1m od mojego krzeselka :)

Cicho, bo obroty mają bardzo małe, a co za tym idzie, przy tych obrotach -
kiepską wydajność.

> Zostaly mi do wyciszenia zasilacze ktore maja wentylatory 12x12cm
> (Fortrony). Pytalem juz na alledrogo sprzedawcow ktorzy maja pro-2-tc,
> ale nikt nic podobnego niema w rozmiarze 12x12.

AC nigdy nie wyprodukował takiego modelu wiatraka. Są natomiast:
Arctic Cooling Fan PRO TC
Arctic Cooling Fan PRO 2L TC (świecący)

Natomiast "pro-2-tc" może być tylko wymysłem sprzedawcy z allegro...

--
Pozdrawiam, Arek