Re: Albo grafika albo net

Autor: ...:::WISKOLER:::... <ROT13_jvfxbyre_at_vagrevn.cy>
Data: Sat 12 Nov 2005 - 19:18:47 MET

Słynny grzebolog *Staff1703* podał dziwną wiadomość datowaną na 12 listopad
( sobota) o godz. 17:53, o treści :

> Witam,
> Mam następujący problem. Korzytsam z dostępu do internetu prze
> TVK. Modem firmy Webstar sprawia mi bardzo wiele problemów, gdyż
> jest podłączony przez USB. Postanowiłem więc wstawić kartę
> sieciową zgodnie z zaleceniem operatora. Problem jednak w tym, że
> po włożeniu karty i odpaleniu komputera działać przestała karta
> graficzna (tzn działa, ale nie mogę pracować w rozdzielczości
> wyższej niż 640x480x16 kolorów). Karta sieciowa i tak nie działa
> na moim komputerze, bo wg WinXP - wystąpił błąd inicjacji
> [...]

Przełóż kartę sieciowa do innego slotu PCI. Najlepiej tego najodleglejszego
od procesora. Zmienią się przerwania dla tej karty i wszystko zacznie
poprawnie działać. A raczej powinno :(

--
     ..::WISKOLER::..
Stirlitz usłyszał pukanie do drzwi. Otworzył je. Za drzwiami stał kotek.