Albo grafika albo net

Autor: Staff1703 <staff1703.wytnijto_at_op.pl>
Data: Sat 12 Nov 2005 - 17:53:36 MET

Witam,
Mam następujący problem. Korzytsam z dostępu do internetu prze
TVK. Modem firmy Webstar sprawia mi bardzo wiele problemów, gdyż
jest podłączony przez USB. Postanowiłem więc wstawić kartę
sieciową zgodnie z zaleceniem operatora. Problem jednak w tym, że
po włożeniu karty i odpaleniu komputera działać przestała karta
graficzna (tzn działa, ale nie mogę pracować w rozdzielczości
wyższej niż 640x480x16 kolorów). Karta sieciowa i tak nie działa
na moim komputerze, bo wg WinXP - wystąpił błąd inicjacji
urządzenia (kod bodajże 10). Czasem karty sieciowej nie wykrywa
wogóle i wtedy grafika pracuje normalnie.
Podaję konkretne dane sprzętu:
Karta sieciowa Mint Realtek blablabla PCI ;)
Karta graficzna MSI Geforce FX 5200 128MB RAM AGP
Płyta Główna ECS K7VTA3

Pomocy !!!