Dlaczego jest cisza przy starcie...

Autor: Sławek SWP <skasujdamspietrasiewiczusun_at_wp.pl>
Data: Fri 11 Nov 2005 - 19:08:10 MET

U znajomego po włączeniu komputer "przestał świecić", przedtem świecił
normalnie przez rok.
Dioda Power się świeci, wiatraczki chodzą, napęd CD-Rom błyska 3 razy
światełkiem ale nie kręci płytką (działa wysuwanie i chowanie tacki). Dyski
nie, FDD nie, dostęp przez sieć nie, poprzez usb nic się nie zaświeca.

Podejrzewam, że "uszkodziła się" płyta główna ale może macie jakieś inne
pomysły? Czy jakby była sprawna a coś innego nawaliło to powinna zapiszczeć
x-razy dla konkretnego urządzenia? Czy już tego się nie stosuje? (Dawno nie
miałem do czynienia z zepsutą płytą).

Jeden dzień przed zaprzestaniem "świecenia komputera" sprzedałem temu
koledze klawiaturę i myszkę optyczną - nowe, obie kabelkowe - to była jedyna
zmiana w ostatnim czasie. Mam nadzieję, że mnie nie dobijecie... że to przez
nie! :-(

Ekspert to człowiek, który przestał myśleć - on wie  :-)